Wat zijn de tekenen van een bètablokker overdosis?

Een bètablokker overdosis treft meestal een aantal van de lichaamseigen € s systemen, waaronder de longen, ogen, hart en zenuwstelsel. Het kan beginnen met milde symptomen, zoals verwardheid, lage bloeddruk, of een licht gevoel in het hoofd en de vooruitgang tot levensbedreigende effecten, zoals hartfalen en coma. Voor het grootste deel, de symptomen van een aanval is een over-amplificatie van de effecten deze hoge bloeddruk medicatie zou hebben.

Patiënten die kampen met een bètablokker overdosis kan ademhalingsproblemen hebben of niet in staat zijn om helemaal te ademen. Personen met astma kunnen ook piepende ademhaling beginnen. Wazig of dubbel zien is ook een veel voorkomend symptoom van een overdosis.

Sommige patiënten kunnen in shock of ervaring hartfalen gaan tijdens een bètablokker overdosis. Anderen kunnen licht in het hoofd voelt of lage bloeddruk. Een INDIVIDUALA € s hartslag kan onregelmatig, snel, of langzaam geworden als gevolg van een overdosis.

Een bètablokker overdosis kan ook verwarring, nervositeit, overvloedig zweten, of koorts veroorzaken. Patiënten kunnen zwak voelen of lijden stuiptrekkingen. Een geavanceerde of bijzonder ernstige overdosering kan leiden tot coma.

In het geval van een bètablokker overdosis, moet medische hulp worden gezocht voor de patiënt. Als u belt voor hulp, is het belangrijk om te weten wat geneesmiddel werd genomen, toen het werd genomen, hoeveel daarvan werd opgeslokt, en of het geneesmiddel werd voorgeschreven voor de persoon die een overdosis. De beller moet ook proberen om informatie over de patià € s fysieke conditie, gewicht en leeftijd hebben.

Bij de behandeling van een bètablokker overdosis, de meeste artsen proberen tegelijk de patiënt in leven te houden, om de verspreiding van het geneesmiddel door het lichaam, en de symptomen van een overdosis. Ademhalingsondersteuning, toediening van intraveneuze (IV) vloeistoffen te brengen van de bloeddruk, en de inspanningen om de hartslag te normaliseren kan helpen om de patiënt in leven te houden, terwijl de overdosis wordt opgenomen. Een arts kan ook medicijnen om aanvallen te behandelen en houdt de bloeddruk normaal te beheren. Actieve kool kan de drug te nemen, met maag pompen kan helpen om het systeem te wissen. Tests zoals een elektrocardiogram (ECG) kan helpen een arts in te schatten hoeveel schade de overdosis heeft toegebracht.

Om een ​​overdosis te vermijden, moet bètablokkers precies genomen zoals voorgeschreven. Het is vaak gemakkelijker te verzekeren dat de juiste hoeveelheid van het geneesmiddel wordt geconsumeerd biedt als ze op dezelfde tijd elke dag. Patiënten moeten houden ook alle afspraken met hun artsen, zoals doseringen kunnen af ​​en toe moeten worden aangepast.

  • Een geavanceerde bètablokker overdosis kan leiden tot coma.
  • Verwarring is een symptoom van een bètablokker overdosis.
  • Bètablokkers.

© 2019 Quilcedacarvers.com | Contact us: webmaster# quilcedacarvers.com